Hirali Hanifeay aksak gebe bir ayagin kaldirimda digeri yolda topal gibi yürümek iliskide korunmadim sperm rahim agzini uyarıyor
rabisskocc Gamzeaksam sanırım son ayda böyle 38den sonra doktorlar cinsel ilişkiyi öneriyormuş diye biliyorum doğum kolaylaşsın diye, baba adayı sperm boşaltımı sağladığında bebeğin gelişi hızlanırmış
Gamzeaksam rabisskocc valla her yöntemi deniyorum ama halâ tık yok yaa bizim kızın keyfi yerinde 😀🙈pilates hareketleri,yürüyüş, hurma,ananas,dua ediyorum gerisi Allaha kaldı 🙈hayırlısıyla sağlıcakla gelsin bebislerimiz
Salihaacar Hirali hayırlı olsun 🥰 Benimde az kaldı doğuma normal doğumda kesinatilma durumu oluyormuş bu beni tedirgin ediyor bu nedenle sezeryana daha yatkınım bu aralar
Hirali Salihaacar evet bendede kesi var devlette oldugum icin 2kisilik odada kaliyorum sizi korkutmak istemem ama sezeryanli bir abla vardi 3 gündür buradaymis bugun taburcu oldu ve hala ayaga kalkmakta zorlaniyor benim alttan kesim var ben dogumdan yuruyerek ciktim beni zorla yatirdilar dogum yaptin diye sezeryan dikişi bence daha fazla zorluyor gibi 🫠
Sumeyyealts Salihaacar vajinadan makata tek kat dikiş mi yoksa sezeryanda 5 kat dikiş mi daha fazla acıtır ve iyileşme süreci uzar bunu düşünüp öyle karar verin bence 🤷🏻♀️
Afro-dit Hirali 2 sezeryan geçirmiş olarak çok zorlayıcı çok zor ilki yine kolaydı ikincide çok kötü şeyler yaşadım normal doğuma müsaitse vücut normal doğum olmalı
Salihaacar Sumeyyealts Bazılarında yirtiktan ya da kesiden dolayı farklı rahatsızlıklar da belirebiliyor bundan dolayı bı de bende kondilom da olduğu için bebeğimin sağlığı için sezeryan en doğru karar kendimden ince onu düşünmem gerek 🤲