Belkisssi Kızlar bugun sezeryanımın 3. Gunu şimdi fark ettim ki bandajın iki yerınde kanama olmuş bu durumla karşılasan varmı cok tedırgınım
Berraaak Benimde sağ tarafta kanama olmuştu ama doktora gittiğimde bi sıkıntı olmadığını söylemişti hatta 15 gün sonra falan gitmiştim korkmayın isterseniz gidip gösterin ultrasonla bakıyor
Berraaak Belkisssi bebeğiniz uyuyorsa rahat rahat uyuyun zira ben şuna uyumasını bekliyorum 😄😄😄😄😄😄😄 o kanama muhtemelen sızıyor oturup kalkarken gülerken öldürürken zorlandığı için