Hilalaydink Kızlar merhaba gebelik şekeri değil de normalde şeker hastası olup o şekilde hamile kalan var mı ? Hba1c kaç iken hamile kaldınız ve süreç nasıl geçti ???
Elif2143 Hilalaydink Hap kullanıyordum dıkkat etmıstım bır sure sonra hamıle oldugumu öğrendım. Unsılıne basladık suan o sekılde ılerlıyoruz.
Elif2143 Benn canım , benım 5 küsürlerdeydi hamıle kaldıgımda ama yüksek kalıp ılk 3 ayda normale düşürende okumuştum
Elif2143 Hilalaydink ben 1 yıldır seker hastasıyım tip 2 benımkı aslında cok kolay düşüyor sen de moralını bozma bakalım.
Elif2143 İyi bir dahılıye uzmanıyla bence hamılelık cok guzel ılerlıyor bebekte ıyı kadın doğumun dedıgıne göre cok şükür. Kadın dogum Doktorum dedıkı tansıyon daha kötü bunu düşünme dedı. Gercektende suan rahatım