Liyamm1 Allahın izni ile bisey çıkmaz inşallah. Bende çok korkmuştum. Ultrason istemişlerdi bende de yaptırdım ultrasonu çeken kadin korkutmuştu ciğerim küçük çıktı siroz başlangıcı falan diye ama sonra değerim normale döndü.
Sonra başka hastane de özel de gebelik takibine gittiğimde doktora söyledim değerlerime bakıp genelde her hamilelikte olur normal korkmana gerek yok demişti rahatlatmisti beni