Şeker testi yaptırmadım bebeğimin kilosu önden gidiyor doktor şekerine dikkat et dedi açlık en fazla 90 çıktı sonrasında 78,75 çıktı tokluk şekerim ise 114 hiç dikkat de etmiyorum bebeğime birşey olack diye korkuyorum şuan hareketleri azaldı 35. Haftadayim