Sibelsamet_64 mescidi Aksa ninnisi ile Hz Fatma’nın ninnisini dinlettinmi hiç 🌺 bebekler kırmızı Los ışıkta sakinleşir uyumaya geçici kolaylaşır , uyumuyorsa 4 Fatiha okuyup vecealne nevmekum suubata diye bir dua var netten bakınız okuyunuz iyi geliyor benim oğlum 3 yaşında ben bunları yapıyorum uyuyacağı zaman kendi kendine uyuyor zaten ben sadece dua ile uyusun istediğim için okuyorum