Merhabalar ben 23haftalik gebeyim benim 4gundur kötü kokulu keskin koku gelior burnuma ne kadar yiksansamda ne kadar ilk camasri değiştirsem aynı akıntı yok ama bu koku neyin nesi elimi vursam elim bile kokuyor bakiorum bişi yok akıntı falan normalmi?