Aleynaa12 ben ilk başta ufak tefek şeyler almıştım ister istemez insan özeniyor , ama büyük alışverişi 28den sonra yaptım hatta çoğu şeyini internetten aldım , çok az gidip mağazadan alışveriş yaptım . 32.haftada ütülerini yapıp odasını yerleştirdim şimdi 33+4 olduk , muhtemelen 1hafta-10güne kadar da hastane çantasını hazırlarım