uzunlardananne Bugun tam 37 haftalik gebeyim iki gündür çok afedersiniz su gibi ishalim bildiğiniz su. Bugun hastaneye gittim serum takıldı tahlillerim temiz cikti ama banamısın demiyor. Yaşayan başına gelen varmı korkuyorum bir şey oldu diye çocuğum etkilenirmi
Yagmurakyurek uzunlardananne son aylrda olur die biliorum ben ishal öyle okumuştum sorun edeceğini düşünmüyorum ama doktoruna bir danış 😇👏 sağlıcakla gelsin
uzunlardananne Alexab bende öyle okudum inetnette. Acaba vücut dünya düzeni olarak kendinimi temizliyor diyorum
Alexab uzunlardananne aslında nst ye soksalardı belli olurdu sancı olup olmadığı doktorunuza bir danışın isterseniz
uzunlardananne Melissa_61 sizinde aynı mı du gibimi resmen idrar gibi gazım var cikartmaya korkuyorum
Melissa_61 uzunlardananne evet karın ağrısı da oldu bende, bazen normale dönüyor sonra gidiyorum tuvalete yine aynı