Kızlar 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım yaklaşık 40 gün dürdü kanama ama az az. Sonra kesildi gelemdi bitaha tamam dedim bitti kanamam. 2. Ayın sonunda adet ağrım başladı acaba adetmi olucam dedim bi baktım birazcık gelmiş, ertesi gün yine birazcık sadece 2 gün sürdü bir ped dolmaz. Hayla ağrım var karnım belim.. ama kanama yok şimdi bu adet mi oluyor bu normal mi sizce?