Eylulerva bana alttan ultrasonla beta 3000 i geçmesi lazım demişti doktor. Ben garanti olsun stres olmayalım diye 6+5 te gittim doktora. Kalp atışı, kese hepsini o gün gördüm. Ağrılarım çok fazla olmuştu benim de ama stres yaptıkça daha da artmıştı. Her ağrım olduğunda ayaklarımı yüksek bir yere koyup uzanıyordum o rahatlatıyordu. Şuan 10 haftalık olduk çok şükür 🙏 stres yapma zamanla herşey değişiyor her anın tadını çıkar :)