Benim de 6+3 oldu. 4+5 deyken kanamam olmuştu. Doktor 5+2 de kanama alanı gördü kesenin yanında.
Bu gün muayeneye geldim tekrar.
Daha önce kese yanında kanama alanı olup sonradan iyileşen oldu mu?
Ve 6+3 de kalp atışı duyulur mu?
Yardımcı olabilir misiniz lütfen.