NewMomm1 internette böyle yazıyor ama böyle olacağını düşünmemiştim hiç 🙈 ben de de çok oluyor. 36+0 olduk hatta 🌺
**Anne Karnındaki Bebek Neden Titrer Gibi Hareket Eder?
Anne karnında bebeğin titrer gibi hareket etmesinin altında genellikle gaz problemleri yatmaktadır. Gebe kadının hazımsızlık ve şişkinlik gibi problemler yaşaması, bebeğin titrer gibi hareket ettiğinin hissedilmesine yol açabilmektedir. Anne adayları, bu hissi yaşamamak ve gaz problemleri ile karşılamamak için sindirimi kolay besinleri tüketmeye özen göstermelidir. Gaz yapma riski bulunan yiyecek ve içeceklerin tüketiminden kaçınılmalı ve aynı zamanda karnı daha rahat hissettirecek hareketlerde bulunulmalıdır.**