Betulkaraa34 Merhabalar bebeğim 5.bucuk aylık 2 aylikken Verem defteri boğmaca aşısı oldu karma tek aşı Kolundaki yara sonradan oluştu şu an yara hala geçmedi banyo yaptırınca da akıyor sonra kuruyor tekrar kopuyor kabuk ne yapmam lazım bu yara nasıl geçer
Seymoshh Betulkaraa34 o kendisi zamanla geçiyor ilk oğlumda olmuştu ve ceviz büyüklüğünde şişmişti korktuk haliyle tam 3 verem savaş dispanserine götürdüm ayrı ayrı emin olmak için ayrıca çocuk dr larına gösterdim ilk çocuk ilk tecrübe ama hiç bişey yapmaya gerek olmadığını zamanla ufalıp kaybolacağını söylemişlerdi nitekim öylede oldu ama bizimki bayağı geç kayboldu çünkü çok büyüktü yara aşının şişmesi yara olması iyi tuttuğu anlamına geliyormuş öyle söylemişti verem savaştaki bir dr
Betulkaraa34 Seymoshh ya bayagidir gecmegince korktum yani ilk cocuk benimde 😊 cok sagolun ya tesekkur ederim