Melliisaa bebeğin ilk üç ay tüm organları oluştuğu için en kritik dönemde kafein almanızı hiç önermem. Özellikle nesgafe gibi kimyasal paketli bir ürünü. Bünyeniz kahveye çok alışkınsa vücudunuz bunu istiyorsa, günde sadece bir fincan Türk kahvesine izin veriliyor. O da diğerlerine nazaran en sağlıklısı Türk kahvesi olduğu için.