Mesa3333 bende kocaeli şehir hastanesinde yaptırdım bu ayın 17 sinde öncesinde 2 tüp kan aldılar sonra glikoz kendileri verdi ve 10 dakika içinde içmemi istediler ondan 1 saat sonra tekrar kan vermem gerektiğini söylediler 1 saat sonra verdim kanı 1 saat sonra tekrar kan vermemi istediler onuda verdim toplamda 4 tüp kan alındı hepsini sıralı bişekilde yaptık ve bitti ama aç olmak gerekiyo