Gulguzeli11 Bata 9 gün var beyaz akıntım oldu kokusuz, böyle akıntı yaşayıp hamile olan var mı acaba, yumurtlama günüm geçti bu arada
BebegimiBekliyorum00 Normal sayılıyor o şekilde akıntılar diye biliyorum ama hayırlısı neyse olsun en güzel sekilde hakkınızda
Gulguzeli11 BebegimiBekliyorum00 genelde adete ⅔ gün kala beyaz oluyordu erken gelince dikkatimi çekti
zhala_huseynova97 kbryzb var ne zaman çıkar?mutlaka regl geçicemı?benım daha 5 gün var ama test yapdım negatif çıktı,sizde pozitife dönermi?varmı bunu yaşayanlar
Papatyaebru Gulguzeli11 adete yakında göğüs ucu ağrıyor hassasiyet olabiliyor bazen en iyisi biraz daha bekleyin inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız 🙏🏻