Hilalaydink Kızlar merhabaa şimdilik 6 kasımda transfer planladı doktorum, kasım ayında transfer olacak var mı başka ? Nelere dikkat ediyorsunuz ne yapılmalı çok heyecanlıyımm
Cansucannnnnnnn Busearslnn korkuyorum kuzumm ya bu normal mi acaba değişik.duygular içindeyim sen nasılsın bugun
Melike3435 İnşallah hepiniz güzel sonuçlar alırsınız ☺️ ben de bugün 2. Beta için gidicem. Transferin 12. Günündeyim. 10. Gün betam 155 çıktı dua edin lütfen 🥹 inşallah yükselmiştir.
Busearslnn Cansucannnnnnnn çok normal ama korkma boşunaymış o kadar güzel bi duygu ki aslında bak yarın anlıcaksın bugun biraz ağrım var benim kuzum ya belimde ve kasığımda,artık kan testi günü gelsin istiyorum çok heycanlıyım ❤️ bide sana ultrason fotoğrafı vericekler o bile o kadar mutlu edicek ki seni
Cansucannnnnnnn Busearslnn ayy anneleri kurbn olsun yaa insllah tutunurlar kuzjm benimkilerde seninkide gerçekten içim pır pır çok özledim onlari kaç aydır bu günü bekliyorum
Cansucannnnnnnn Busearslnn progestan dex mi kuzum ya bnimki norml ampul şeklinde doktor kalçadan vuruluyor ama istersen gobektende yapabilirsin dedi ama bilemedim yanu
Busearslnn Cansucannnnnnnn aynen progestan dex ampul şeklinde hiç bana kalçadan falan demediler sürekli karnımdan vuruyorum iki iğnemide