Minikperi canım bende özel arıyordum ama devlet doktorum devlette ücretsiz yapıldığını söyledi. Ve gerçekten aşığım doktoruma maşallah, böyle her yere yazınca da korkuyorum nazar değecek diye 😂😂😂 çok iyi yapacağına eminim yani, eğer derse ki her çocukta toplayabiliriz biraz sorun olmaz o zaman yaptırcam 😂