ugurcicegi 39+4 teyim herkes hala doğurmadın şu bu lafları ediyor psikolojim bozuluyor bu durumu yaşayan var mı sanki hiç sancı gelmiyor gibi hissediyorum arada bir karın ağrım oluyor sancı geliyor ama gaz sancısı mı diyorum çünkü gaz problemim var
hunilimom ugurcicegi 41 e kadar yolu var stres yapma daha çok gecikir duş al beline karnına su tut duşta squat yap merdiven inip çıkabilirsin hatta merdivenleri ikişer ikişer çıkabilirsin bunlar sanciyi açılmayı da ilerletir
Tazeanne68 ugurcicegi dün hastanede 40+2 de 4 cm açıkla hamile vardı stres yapma olur sancısı da yoktu suni verdiler
Nilbal72 ugurcicegi bol bol hurma ye. Merdiven in çık sıcak duş al sürekli skuat yap plates topun varsa otur üstüne hafif hafif zıpla hiç bişey hapamıyorsan boll bol temizlik yap😃
ugurcicegi hunilimom teşekkür ediyorum merdiven hiç inip çıkmıyorum aslında biraz yürüyüş yapıyorum bel ağrım çok fazla var rahatsız oluyorum
ugurcicegi hunilimom teşekkür ediyorum merdiven hiç inip çıkmıyorum aslında biraz yürüyüş yapıyorum bel ağrım çok fazla var rahatsız oluyorum
ugurcicegi hunilimom teşekkür ediyorum merdiven hiç inip çıkmıyorum aslında biraz yürüyüş yapıyorum bel ağrım çok fazla var rahatsız oluyorum
ugurcicegi Tazeanne68 suni sancıdan daha çok korkuyorum çok stresleniyorum düşündükçe ilk bebeğim Allah hepimizin yardımcısı olsun
Minigiim-vebenn52 Burda birinden okumuştum evini eliyle silmiş o gün yine sıcak suya oturmuş pilates üstünde hareketler yapmış gecesinde gitmiş doğuma
ugurcicegi Nilbal72 teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için hurmayı sevmiyorum ama yemeye çalışıyorm biraz biraz