Yaa 10+4 üm an itibariyle 12. Haftada ikili taramamız var ama vakit hiç geçmiyor en son 9+2 de gitmiştik bir an önce kontrole gitmek istiyorum bebeğim iyi mi değil mi kalbi atıyor mı hala sağlıklı mı diye düşünüyorum bazen strese sokuyorum kendimi ister istemez korkuyorum ilk gebeliğim🥲🥹