gokyuzununogrencisii Pnkpnk dördü de komşumun kızlarının adları 😂 valla bilemedim ki 😀 Asel koyma da diğerleri bi tık daha güzel gibi
Nurss2405 Minigiim-vebenn52 Benim bebişimin adı da Arven olacak 38+4’teyiz inşallah sağlıkla gelir minikler ❤️
gokyuzununogrencisii Pnkpnk Ahsen çok tatlı akilli bir kız 10 yaşlarında ama zeka harika maşallahh 😂🥰
Pnkpnk gokyuzununogrencisii ismin karakterini etkilediğini düşünüyorum o yüzden karakter analizi yaparak karar vericem sanırım 🙃
2prensessannesi Pnkpnk evet 2 tane sahabe var biri erva bint-i abdulmuttalip peygamner efendimizin halası biri erva binti kureyz. O da hem hz osmanın annesi aunı zamanda efendimizin halasının kızı