bebegimhayalim Kızlar 18+4 haftaligiz. Ayaklarım çok üşüyor bazen de sırf bu yüzden karnim agriyor gaz sancim oluyor. Ayaklarımın altına sıcak su torbası koysam bisey olur mu ilk gebeligim tecrubesizim
KuzeyinAnnesi10 bebegimhayalim ayağımın altına ve kısa süreli sırtıma koyuyorum çok rahatlatıyor doktorum uzun süre tutma demişti karnına koyma demişti bide
bebegimhayalim yesildeniz çok teşekkür ederim ya ne olur ne olmaz diye cesaret edemedim tekrar sagolun