yesildeniz Selam arkadaşlar, 12+3 günlük gebeyim. Cinsiyetimiz nedir sizce? 😊 
yesildeniz Minigiim-vebenn52 etrafımdaki herkes erkek diyor 😅 ben kız istiyorum ama önemli olan sağlıklı olması tabii 🙏🏻🥹