Kızlar merhaba. Geçen hafta 36 haftaydık acile gitmiştim. Doktor çatı muayenesi yaptı. Bebeğin başı aşağıda gözüktü ultrasonda. Çatı muayenesi yaptıktan sonra 1 cm falan dedi diğer doktorlara ama ben anlamadim. Kağıda da vajinal muayene cüzi 1 parmak yazılmış sizce bu açılma mıdır? Yarın muayeneye gideceğim doktoruma acile gittigimi falan söylemeli miyim? 37. Haftalikta çatı muayenesi yapılır mı rutin