Beyzamercan Anladım teşekkr ederim, Cuma günü gidip tekrar kan tahlili vercem gebelik için. Salı günü gitmiştim 2 3 günde kat kat gebelik varsa artar dediler. Bu arada 5. Gün gecikmem bugün hala adet olmadım beta 0.63 çıktı dua edin lütfen inşallah değerim artmıştır. Bu ilk gebeliğim olacak olursaa :))