GiGi1 salı günü oldum fakat benim başım ağrımadı. Kabız olmamak için evet bol bol hoşaf, kayısılı meyve suyu ve Yayla çorbasını sık tükettim. Ama ameliyattan sonraki ilk gün sıvı tüketmem gerektiğini bilmeden tost, ve bir sürü kek yemiştim açlıktan ölüyordum😁 doktora çaktırmadım ama yediğimi🤫🤭Bel ağrımda olmadı benim fakat yürürken ve tuvaletimi yaparken sızı çok oluyo onun için de yapılacak bir şey yok sanırım. Bol bol yürüyün. Bana depend aldırmıştı etrafımdakiler fakat hemşire çıkarttırdı ped takacaksın dedi eğer aldıysanız buda aklınızda bulunsun. Korse için iyi değil diye duydum o yüzden ben şimdilik kullanmıyorum fakat doktora soracağım