Kubrabyd5 1_annee ah yavrum 13 haftaya kadar çekeceksin onu sabret uzan ayaklarını bük öyle rahatlıyo insan benimde çok ağrıdı kasıkların falan yürüyemezdim hemen bıçak saplanıyo gibi olurdu normal yani genişliyorusun😊