An itibariyle 33 haftalik oldum
Ev boyatildi
Ev temizlendi
Hediyelikler yapıldı
Beşik kuruldu (gidip gelip başında hayal kurup ağlıyorum 😅)
Ama daha alınacak eksiklerimiz var doğum çantası hazırlanacak yıkanarak utulenecek ama benim kolumu kaldıracak halim dahi yok 😅 yeni doğan zibinimiz yok ama gelinligimiz var 🤣belirtmek istedim erkek annelerine 🤣🤣🤣