Merhaba. 40 hafta olmasına 2 gün kaldı ve 1 parmak açıklıkla hala dolanıyorum. Bel ağrısı ve vajina ağrısından başka birşey yok. Bazen insan kendine neden sancı ve ağrı dilerki diyorum ama öyle yanı sancım olsunda gideyim artık diye dualar ediyorum. Bu çocuk neden gelmiyor şiştim yoruldum nefes alamıyorum uyuyamıyorum depresyona giricem. Ben ne yapayım artık gelsin diye 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴