Demetus Merhaba kabin boy bebek arabası almıştım ben doğumdan itibaren kullanılma özelliği var Bebeğim bir aylık oldu nasıl kullanabilirim içine bişeyler almam gerekli mi sizce
4835 Demetus nasıl gibi bişey dediğiniz içine bişey almak bende kabin boy aldım daha doğum olmadı ama ilk zamanlarda zaten sadece puseti de kullanabilirsiniz o şekilde önerilmişti bana
Minigiim-vebenn52 Puset yoksa arabayı Komple yatırıp içine yatak gibi bişi yaparsın yünden onun üstüne yatırırsın