SedaF Aventinnn emziğini 0-6ay diye 6-12 ay almışım çok fark ediyor mu tecrübeli anneler bir daha alıcam yoksa🤷♀️ bebiş daha doğmadı emziğe alışsın diye çok istiyorum
Minikperi SedaF farkediyor tabi ki sakın 6-12 ay emziği vermeyin ben 6 aylıkken verdiğimde bile öğürdü çünkü ucu diğerine göre çok büyük 😅 7 aylıkken geçtik biz. 0-6 ay almalısınız. Çocuk iyice soğur valla emzikten hiç alışmaz 😂
Bircanm SedaF 0-6 emzikler bile bebişlerin ağzına büyük geliyo ben wee almıştım 15 günlükken vermiştim ve onda bile büyük olmuştu markadan markaya degisirmi boyutu bilmiyorum tabi 😊
Merve1414 SedaF 2 çocuğum var bende Nuk marka kauçuk olan ucu sarı olan emziiginden memnun kaldım diğer silikon uca göre daha yumuşak daha küçük onu daha rahat emdiler
Minikperi SedaF ben hep avent ultra air kullandım. İlk gün verdim 1 yaşında kendi kendine bıraktı. 23 ay da beni emdi onu da ben bıraktırmasan daha emerdi. Emzik candır 😍
Bircanm SedaF hep wee baby aldım 1 buçuk yaşına kadar emdi ama 3-4 ayda bir değiştirdim küflenme yapmıştı digerlerindede aynı sorun varmı bilmiyorum iyi araştırmak lazım tekrar hamileyim bundada emzik kullanmak istiyorum nasipse markalara bakıcam bende
Mmnj Emzik konusunda 0 ım ogluma aldım asla emmedi ögdü attı sürekli agzından bnde artk almassn zorlamam diye vermedim kızım olcak aldm emziğini inşallah o emere bnde emzik emsin istyrm bir ortama girince agladında agzına verirz susar
Umutku Merve1414 Abimiz 1 buçuk yaşında 1 gece de bırakmıştı bakalım almasını istiyorum çünkü hep memede uyumak istiyor oda bazen zor oluyor