Nursah2 karakayahavva00 gebelik sağlıklı yada sağlıksız olmasına bağlı birşey değil canım bende ilkinde düşük yaptım ve ağrım vardı. Şuan yine hamileyim ve yine ağrı var 26+3 olduk ama. Siz içinizi ferah tutun hamilelikte normal bu ağrı