Derya5546 Annesinin1tanesi < 2.30 çıkardı hep bu işaret olurdu ama öğrendiğimde 3.30— sadece böyleydi şükür yükseldi SONRAdan
mucizeolsunn Derya5546 bende hepsinde o işaret var o 5 den küçük olduğu için oluyor zaten 😔inşallah benim de yükselir 3 senedir bekliyorum ne kadar ümitlenmiştik
Ozlemm22 Annesinin1tanesi benimde öyle afetim iki gün geçti negatif çıktı şuan 7 gün geçti tekrar kan testi. Vericem
Ozlemm22 Eda043 bende 29 ekimde olmam gerekıyodu hala olmadım 2 gün geçikdi kan testi verdim negatif çıktı ve hala da olmadım
mucizeolsunn Derya5546 evet ovulasyon testini sürekli kullanıyorum bu ay yumurtlama görmeyince bırakmıştım adete bir gün kala koyu gördüm o zaman yumurtlama oldu belki de diye düşünüyorum
Tugba_turk46 Hasret5506 ya birşey soracağım ben bugün tam 5 tane test yaptım hepsi pozitif kanda verdim < 2.0 çıktı acaba yükselebilirmi bunlarda testlerim <a href=“https://imgyukle.com/i/Cu6dvb"><img src=“https://img.imgyukle.com/2024/08/30/Cu6dvb.jpeg” alt=“IMG 20240830 WA0017” border=“0”></a>
Buseeeee66 Hasret5506 merhaba bende çatlatma iğnesi olmuşum 14 . Gün kan verdim ilk defa 3.58 çıktı normalde 2 altı çıkıyodu yükselir mi acaba