Adet günüm 1 hafta geriye çekildi. İlk gün herzamanki adetimden cok daha az kanamam oldu ikinci gün ped tertemizdi 3ve 4. Gün yine herzamankinden çok az şekilde kanamam oldu son gun sadece peçeteye gelen kahverengi leke ve bitti. Sağ tarafta kasık ağrım var ilginç olarak bide mide bulantısı baş dönmesi ve sevdiğim kokulardan da tiksinme yaşıyorum yemek bile yiyemiyorum psikolojik mi bunlar yoksa gerçekten yerleşme kanamasimiydi? 5 gün sürdü ama 2 gün ped ve peçete hep tertemizdi 🥺🥺