Edanur-goktas Selamlarr kadriye şenere giden varmı? Veya doğum yapan memnunmusunuz. Ben ilk bebeğimi doğumda hiçbir sorun yokken kaybettim şimdi tekrar 8 haftaşık hamileyim hala doktor araştırorum
Goksu_argum_1 Edanur-goktas yüzde yüz birml dogumcu kendisi sonuna kadar zorlr ölçek gibi değilse sezeryn
Abiasaf @Goksu_argum_1 nehir bayramın muayene ucreti ne kadar bilginiz varmi Birde SSVD ne kadar yaptırıyor acaba 😀