yasos Merhabalar, Sakarya’da İlknur Gezgin Kuşçuya giden yada daha önce gitmiş olan var mıdır acaba aranızda? Geri dönüşlerinizi merakla bekliyorum 😇
Hamsicik yasos ben gittim 🤍 alanında süper bi doktordur ve doktordan öte anne gibidir . Kendisinde bi dogımum bide kaybım vardı dogumdada ilgiliydi diger gebeligimde bebegimi kaybettigimdede ilgiside üzüntüsüden candan samimi sıcak bi doktordan fazlasıdır diyebilirim..