Minik-japonum-05 Merhaba arkadaşlar 31.haftada kontrolüm var doktorum 32 de nst ye başlıcaz dedi . 31 de normal kontrol olup 32 de nst için ayrı mı çağırır birde ne kadar zamanda bir çağırıp nst ye bağlandınız bilgi verir misiniz ?
crazymommy Minik-japonum-05 31+6 da doktora gitmiştim 2 hafta sonra NST için çağırdı 34+2 ye gün aldım çarşambaya giricem ilk kez
Derinnmom Minik-japonum-05 banada herkes 32.haftada doktor nst ye alacak diyor ama bilmiyorum herkes birşey diyor
Tusse18 Minik-japonum-05 ağrım var dediğim için 31 de girmiştim ben erken girince bir şey olmuyor yani zararı olan bir şey değil 35 ten sonra haftada 1 e düşüyor kontrol her hafta bağlanıyorsunuz
minikmucizeemaak Minik-japonum-05 Benim doktorumun hemşiresi 35. Haftada nst başlıyor dedi. Sanırım her doktor da farklı oluyor, yarın kontrolüm var 33+6 olacağım belki bağlar diye düşünüyorum veya haftaya nst için çağırır
Mgto Ben 36+4 deyim doktorum bir şey söylemedi 37 de veya 38 e doğru genelde nst ye bağlanmış arkadaşlarım da . 32 çok erken değil mi?
Minik-japonum-05 Derinnmom doktorum öyle söyledi ama 1 hafta önce gideceğim için kontrole nasıl yapar bilmiyorum
fizikcianne Minik-japonum-05 32 de nst ye başladı doktorum. Ayrı çağırmaz 32 den sonra ne zaman gidersen yani gittiğin hafta başlar
Mmnj Minik-japonum-05 2 gün önce gittim canm 32+2 idim nst bagladı hemen ve 15 gün sonra tekrar gel dedi kontrol ve nst için dedi sende de belki bu şekilde yapar
Mensure_9 Minik-japonum-05 genelde 32den sonra nstye bağlıyorlar banada doktorum 32de baglariz dedi 34te gittim ilk 34te nst oldum artik haftalık gidiyorum hep
yesilkahve Minik-japonum-05 bende de aynı olmuştu 31+1 de kontrole gittim, doktorum haftaya gel Bi de nst bakalım dedi 32+1 de gittim. Sonrasında da iki hafta sonra kontrole çağırdı. Bu hafta içi gidicem kontrole yine
Hiilal0606 32 de nstye bağlandım her hafta kontrole cagırdı muayene olmadan nst çektirip öyle muayene oluyorum
Fmom Nst ye bağlanırken keşke biraz yarı oturur şekilde olsak. Tam uzanma şeklinde olunca belim çok kötü oluyor sizin de öyle mi ?