Çok zor bir iş çağrı merkezi bende özel bir bankada çağrı merkezindeyim ben çağrı almıyorum çağrı alanları yönetiyorum Takım liderihim ama bebekle yapamazsin ne yazık ki arka planda o kadar zor ve stresliki molan saniye hesabı asla geç kalma lüksün olamaz . Günde 9 saat fiks çalışırsın ve çağrı gelme süresi saniye sürüyor bebeğine bakabilecek biri olmalı ancak yoksa çok zor