Mihranurum-123 Kızlar 7 Kasım sezeryan olucam akşam 5.30 da . Ne almalıyım ne yapmalıyım. Bilgi verirmisiniz. Sonrası nasıl geçiyor çabuk iyileşmem için süt gelmiyor diyorlar öyle mi gerçekten çok ağrım olucak mı tecrübeliler bilgi verin lütfen 🙏
SedaF Mihranurum-123 aa ne tasadüf canımm bende 38+2 de sezaryan olucam kendi isteğimle şuan 35im erken mi diye düşünüp duruyordum hiçbir belirtim yok bebişin herşeyi yolunda sadece tarih uyumlu olsun diye istedim ama içime şüphe düştü doktor 28 Kasım demişti bende 23 Kasım olur mu dedim olur dedi günde aldık de kendi kendime kurt düşürdüm içime