Kediannesi1 badem1 ben nedense hiç sevemedim onu makinamı kötü kokutmuş gibi geliyordu parlatmıyordu yıkadılarını gibi fairy kullanıyordum bulamadım prilin kırmızı paketini aldım tavsiye ederim bayıldım
nb- badem1 ben finish de denedim başka şeyler de sadece fairy den memnun kalmıştım ama bu israil olaylarından dolyı bi dha almıcam gibi. Şeyi denicem domol un makine tabletine herkes iyi diyo bence bi denenebilir
Ozge_55 badem1 kullandim ama çok deterjan kokusu geliyordu kalıyordu o yüzden bıraktım migrosta tablet var migorsun kendi tableti çok memnunum fiyatta aşırı iyi tavsiye edrrm
Derinnmom Kediannesi1 benimde aynen öyle, sonra pril aldım kırmızı paket simdi misss gibi limon ve tertemiz bulaşıklar 🫶🏻🫶🏻
Seymaa1008_ Kediannesi1 ay nefret ettim ondan. Yıkanmış bulaşıkları tekrar yıkamıştım. Düğün hediyesi olarak 2 paket geldi ama kullanmıyorum makinayı. Bardaklar buğulu çıkıyor, ekstra kurutmada bile damla damla sabun oluyor üstünde. Fairy yada pril alıcam artık.
badem1 Ya ben de fairy kullanıyorum ama cokcpahali artık finish mı baksam dedim birde prili araştırayım 🤣
Aybarssmom_ Lanet girsin finishe artık bitsin diye ağlıyordum resmen, makinem eritmiyordu onu tablet yerini peçeteyle kurutup atıyordum öyle eritiyordu bazen. Kokusu da sanki şey gibi yumurta yiyince tabakta çatalta koku bırakıyor ya öyle kokuydu sanki
Minigiim-vebenn52 Finish kireçlenme yapıyo diye biliyorum bide makinene uyumlu mu benim makinem sadece fairy ile güzel yıkıyo
ASE6154 badem1 finish hepsi bir arada kullanıyordum, şuan boykot nedeniyle değiştiricem ama yalan olmasın çok iyi bir tablet. quantumdan ben görümcem eltim hiçbirimiz memnun değiliz çok kötü bir deterjan
miniskesi badem1 hiç iyi değil bence. fairy kullanıyordum normalde, bi ara bime indirimli aktüel gelmişti almıştım bitsin diye uğraşıyorum bir daha asla almam
tupbebekannesi522 badem1 benim makinem Beko. 3 senedir finish kullanıyorum memnundum yıkaması kurutması çok iyi. Ancak bu İsrail olayından sonra almayı düşünmüyorum. Yerli marka araştırıyorum. Öneri olan varmı memnun kalan.
Furkanhifa badem1 ben kullanıyorum memmunum makinam siemens.ama İsrail ürünü elimdeki bitince almam diye düşünüyorum.