Mmnj Benim bebeğime gaz ya da kaka problemi yapmadı. Civarda SMA bulamadığımda aptamil almıştım bir iki kere ama onu içince huzursuz olmuştu gaz sorunu vs yaşamıştık. İkinciye hamileyim bunda da ya bir kutu Holle ya da SMA marka mama alıcam. Sarılık olmasın diye günde 1 vermeyi düşünüyorum