zynpkrhsn1 Kızlar ben 36+3 teyim. Daha doğum şeklim belli olmadı bu cuma çatı muayenem var doktor ne diyecek bakalım ama bir an önce doğurmak istiyorum hemen yoruluyorum kasık ağrılarım var sizde durumlar nasıl doğum şekliniz belli mi tarih mi belli 😇💛
biryildiz42 zynpkrhsn1 37+5 şuanlık normal doğum gözüküyor doktorum çatı muayenesi yapmayacak sancı gelene kadar. Bende artık doğsun istiyorum nefes alamıyorum çünkü.
mucizeeemmm zynpkrhsn1 38 haftalık olduk bizde normal doğum olacak ama gün belli değil bakalım ne zaman gelecek hayırlısı ile sizde sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
Nursonmez zynpkrhsn1 36+6 doktor 6 kasımdan sonra dedi bi an önce net doğum tarihini öğrenmek istiyorum sezeryan🤰🏼
Mmnj zynpkrhsn1 32+5 im bne planlı sezeryan olcam ilk doğumum sezeryan ikinci de planlı olcak 12 gün sonra kontrolüm var yine dr ne der bu gittimde bilmiyorum nst baglandm bu hafta kasım sonu gibi doğururm gibi
biryildiz42 mucizeeemmm doğumu tetiklemesin diye olabilir birde ben normal doğum için çok doktor değiştim bu doktora da durumu söyledim direkt normal yapacak diye de olabilir bir aksilik olmazsa 😂
Esraasamet mucizeeemmm neden baksınlar ki …Bana da mantıksız gelen kontrollerden biri .Cidden anlamıyorum neden çatı muayenesi var Allah bizi doğurgan özellikte yaratmış o bölgede ona göre genişleme yapıyor doğumu erkene almaktan başka bir faydası yokmuş gibi geliyor bana .Benim kizkardesime çatı muayenesi yaptılar normal doğum pozisyonunda ve hersey yolundayken kardeşim korktu diye doktor dedi ki sen daha kontrol ettirmiyorsun doğuramazsin deyip sezeryana aldı tam bir saçmalık…
fizikcianne Nursonmez benim doktorum 36. Haftada gün verdi sezeryan için aslında 36 da doğum konuşuluyor geç kalmıs
fizikcianne zynpkrhsn1 bende kendi isteğim ile sezeryan olucam 38+5 e gün aldık 16 Kasıma denk geliyoorr. İlk gebelik aşırı heyecanlı ve tedirginim 🥰
zynpkrhsn1 fizikcianne benim de ilk kendi isteginle sezeryan olmak istedim ama istege bagli sezeryan 32 bin zorunlu sezeryan 16 bin dediler mecbur kaldim son umudum çatı muayenesi belki dardır ve sezeryan günü verir :)
SedaF fizikcianne bende 38+2ye gün aldık canım 38e aldık ya acaba erken mi aldık doktorum 28 Kasım demişti bende 23 olsun uyumlu tarih olsun dedim olur dedi ama bir gün bile önemli ya içime kurt düştü 😌
hulyaca fizikcianne Bizimde 16 Kasım olacak nasipse 🥰 17 kasımı istemiştim ama doktorum izinliymiş o gün. Bakalım sağlıcakla gelsinler 🩵☺️
Nursonmez fizikcianne hiçbir fikrim yok ya benim için hatta erken doğum dedi bi bildiği vardır heralde gelişimi de tamam aslında 1-2 hafta önde gidiyor hayırlısı olsun bakalım
Tusse18 Esraasamet nasıl mantıksız geliyor ? Normal doğuma uygun mu değil mi bir fikir edinmiş oluyor doktorunuz ki doğum esnasında bol bol bakacaklar zaten açılmanın gidişatı için,kız kardeşiniz kötü doktora denk gelmiş maalesef.
Mine-1 zynpkrhsn1 Bizim de yarın muayenemiz var 35 haftaya giriyoruz. Çatı muayenesi yapalım demişti ama korkuyorum biraz 😟 40 haftamız 5 aralığa denk geliyor ama sanırım sezeryan olucam o yüzden kasımın son haftası olur diye düşünüyorum bakalıımmm heyecanlı ve çok gerginiimmm rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🥰🤍
zynpkrhsn1 Mine-1 ben de cati muayenesinden cok korkuyorum ama bi cesaret gidecegim cati muayenesi olamazsan dogumu nasil yapacagim diye telkin ediyorum kendimi 1-2 dakika idare edecegiz artik 😊
sevgilihayyam Mine-1 sezaryen yapma durumu olursa 23/11/23 tarihini değerlendirin :)) Güzel bir tarih😘
Mmnj crazymommy bilmiyorum 37 den sonra gün verir galiba duruma göre ilerleriz Aralık başı gibi 10 u gibi olur diye düşünüyorum sağlıkla gelsin inşallah ☺
Mdnozl zynpkrhsn1 ben bugün Çatı muayenesi oldum. Kendinizi kasmayın size tavsiyem. Sadece son anda biraz canım yandı ama dayanılmayacak bir ağrı değil bir kaç saniye sürdü sadece. Daha sonrasında hafif Bi kasık ağrım oldu ama dediğim gibi çok korkacağınız bir şey değil
Babyakca2891 zynpkrhsn1 bir aksilik olmazsa 13 Kasım çok korkuyorum panik atak anksiyete var her gece atak vuruyor düşünmekten
zynpkrhsn1 Babyakca2891 Korkmayın evet biraz sancili bir surec ama gececektir bende heyecanli bir insanim ama bunu yasayan tek ben degilim diye kendimi telkinliyorum 😊
Paniklianne Babyakca2891 bende panik ataklıyım şuanda bile yaşıyorum benimde 23 kasım Rabbim inşallah sakinlik verir hepimize🤲
EbruOge Babyakca2891 bendede panik atak var zorunlu sezeryan ve spinal beni cok düşündürüyor geneldede uyanir uyanmaz agri oldugundan bebekle ilglenemicem kafamda deli sorular:(