Seydoss tuvalete sıkıştım diyince ben kabızlık sandım ama idrar tutma da yapmış olabilir hatta bu iltihap bile yapmış olabilir. Plasentanın aşağıda olmasının bunu çok etkileyeceğini sanmıyorum. Bence sabah idrar testi ver 2 saate sonuç çıkıyo zaten devlette yaptırsan bile sonuca göre doktora görünürsün. Gece rahat edemem dersen de bi acile git ultrasonla baksınlar bebeğe. Direk tam kaynar suyla doldurma da torbayı ılıktan sıcağa yakınken koyabilirsin bence ya da sıcak havlu yapabilirsin