Suziiii- Kızlar 37. haftadayim seffaf bir afedersiniz sumuksu bir şey geldi peçeteye silince rengi sarımsı beyazımsi birseydi böyle olan var mı acaba ilk hamileligim tecrübem yok nedir bu sıvı seffaf şey
Rynryn Suziiii- evet nişan olabilir ağrın yoksa suyun falan da gelmediyse acele edip dr gitmene gerek yok
sevgilihayyam Suziiii- nişan değil, enfeksiyon. Son haftalarda enfeksiyon artar. Doğuma hazırlar. Bu haftalarda nst için gidiyorsun doktora. Gittiğinde söylersin. Tahlil ister senden
Tusse18 Suziiii- nişan hep kanlı olmaz renksiz de olabilir doktorunuza fotoğrafını gösterin,nişan geldikten 24/48 saat içinde doğum başlar
Suziiii- Rynryn ağrım yok ama bebek çok hareketli suan karnımda tekmeler atıyor suyum gelmedi ama Nisan mi değil mi bilemiyorum