Edaaa123 Kızlar merhaba erkek bebek anneleri ne zaman hissettiniz ve hareketleri nasıldı bebegim erkek ama bi amanlık hareket hissetmiyorum sanki içimde hafiften bi kelebek çırpınıyor gibi ve karnımda kalp atar gibi pıt pıt görüntü var
Yaprakdokumuseverr Edaaa123 Ben 21.haftada ilk hissetmiştim doğana kadar da çok az tekme attı doğdu uslu bi bebek oldu bence anne karnında nasılsa doğunca da öyle oluyorlar
kusay1811 Edaaa123 merhaba benim ilk gebeliğim 17+5 te tam hissettim şimdi 35+1 iz Maşallah çok hareketli gün boyu hareket halinde🧿
Sermec27 Edaaa123 ilk haftalarda kelebek gibi çırpma oluyor 20 den sonra gözle görülür şekilde artıyor
beyzanurytt 19 un sonu hafif hissettim 20 den sonrası maşallah hiç durmuyo şuan 30 um içimde depremler oluyor bildiğin 💕🤣🤣
SedaF Edaaa123 ben 18 haftalıkken hissettim 30-35 arası daha net olmaya başladı iç karnım baya derin zar zor hissettim🫶 korkma yani