Nuresalo633 Seray458 sağlıkla kucağınıza alın inşallah hiç korkmayın 🩷 bende sezeryan olmuştum önceki gebeliğim de korkacak birşey yok genel anestezi oldum bu gebeliğim de aynısını düşünüyorum
Aden_zeynep Seray458 en güzeli sezeryan ben normal yaptim bugün ama bir ben birde rabbim bilir çektiğimi çok pismanim sezeryan olmadigima
Funda_yucel2 Seray458 bende bugün doğuma gidicem nasipse çok korkuyorum,heycanlıyım nefesim kesiliyo gini oluyor aska gözüme uyku girmiyor banada dualarınızda yer verin lütfen 🥺 🙏
fatosalih Bende yarın doğuma gidiyorum sezeryan birinci genel anesteziydi bunda spinal olacak bende çok korkuyorum ama biraz önce biri spinal kolay dedi biraz rahatladım. Rabbim yardımcımız olsun inşallah. Sağlıkla kucağımıza alalım 🙏♥️
Aden_zeynep aminehumamoms acilmalar yırtıklar makasla.kestiler resmen ama şükürler olsun kucağıma aldım ama sezeryan en güzeli
Aden_zeynep aminehumamoms açılma çıkarken ve birde ebelerin doktorun ilgisizligi beni mafetti açılma güzel ilerliyorken onların davranış şekilleri açılmayı ve bebeği geri çekti
Ummuhan_Ozer Seray458 Allah ım kolay bir doğum nasip etsin inşallah size ve o günü bekleyen bütün anne adaylarına 🤲