Hellomom7 Selam Kızlar, bebeğim çok hareketli o yüzden resim pek belli değil. 12. Haftamızdayiz, belirttiğim bölgenin cinsiyetini yer olduğunu söyledi doktor. Sizin tahminimiz nedir varmı tahmini olan 😊
Deriliii Bana da 12 haftalıkken detaylı ultrasonda yüzde 70 kıza benziyor dedi ama yüzde 30 yanılabilirim dedi sonra bi pipi gördüm dedi bende erkek mi hocam dedim 16 haftadan önce kız bebekler de de pipi olur dedi yani ne demek istedi anlamadım anlayan var mı canlarım
Deriliii Hellomom7 bende ilk defa duydum cnm ama yüzde 70 kıza benziyor ama yanılabilirim dedi böyle olup değişen oldumu bunu diyen detaylı ult gittiğim doktordu kendi doktorum da 16 haftalık olduğun da gel dedi
Hellomom7 Aslında görüyorlar ama yanılma payı olduğu için 16.haftayi beklemeyi öneriyorlar erkekler hemen gösteriyormuş kızlar daha geç falan diyorlar ama bende merakla bekliyorum