Ftskty mesela geneldeki gibi bi ağrıyla uyanmıyorsunuz aşağısı uyuşuk olduğu için o ağrı olmuyor genelden sonra bi kaç saat baygın baygın olunuyor ya spinalde yok o ilk andan beri kendinizde oluyorsunuz ☺️ mesela ben genel anestezi ile sezaryen olduğum zaman 2. gün öğlene kadar desteksiz yürüyemedim ama spinalde ilk kalktıktan 3.4 saat tek başıma yürümeye başladım o gece sağıma dönebilip çok rahat uyuyabilmiştim genelde hep sırt üstü yatabildim hatta ameliyattan 1 hafta sonraya kadar bile sanırım hep sırt üstü yattım genel olduğum zaman hastaneden 3. gün çıkmıştım yürümekte çok zorlanmıştım bunda doğumdan 1 gün sonra sabah gayet yürüyerek çıktım eve geldiğim andan itibaren bebeğimle hep kendim ilgilendim hatta abimin eşi sen eve geldiğinde bardaç kurup oturdun ben şok oldum dedi 😂 biraz uzun ve karışık olmuş olabilir kusura bakmayın yani aklıma gelen farkları yazmaya çalıştım inşallah sizinde kolay geçer sağlıkla alırsınız bebişinizi kucağınıza he bu arada ben gerçekten çok fazla yürüdüm hiç yatmadım hep yürüdüm ☺️