Merhaba heyecanimi paylaşmak için bir post açmak istedim..🌸
Kısmet ise salı günü 2. Çocuğumu kucağıma alacağım. Genel aneztesi ile sezaryen olacagim ve 2. Olmasına rağmen aşırı bir heyecanım var tüm süreci bildiğim ve yaşadığım için..
Bugün ağladım.
Bir kızım var kardesi doğacak ama içimde bir burukluk var, korku heyecan tüm duygulari bir arada yaşıyorum ve dualarınızı bekliyorum.
Bir yandan panik atak rahatsızlığım olduğu için çoğu insana göre daha kaygili ve korkuluyum elimde olmadan şimdi birde kızım olunca duygular iyice karisti
- Doğumunu benim gibi sezaryen ile olan annelerimizdende tecrübelerini paylaşmasını rica ediyorum. Hepinize kocaman sevgiler ❤️